HELLCATS


Förlåt för dålig uppdate, mår inte så bra. Har bara sovit några få timmar inatt. Men endå så drog Ellen med mig till en fotbollsmatch. Tölö vs KIF vi trodde det var 97or men det var 96orna som spelade. Men tack ET för att du fick mig att komma ut lite. Du får mig alltid på bättre humör! Det behövde jag. Nu har jag bara kollat på tv, skulle kolla på kanal5.se när One Tree Hill kommer på tv igen. Men det kommer tillbaka i sommar.. :( Men då såg jag detta programet, det var faktiskt hel okej! Jag måste ju ha något mer att kolla på en BB nu när Vampire Diaries och OTH har uppehåll. Får plugga lite oxå om jag orkar och hinner. Annars ska jag inte göra något mer idag. Imorgon är jag förmodligen lite bättre och kommer slänga in något inlägg. LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0