12.59 27 Mars 2011

Godmorgon klockan 12.59.
Sitter fortfarande här vid datan i pyjamas. Har kollat på ett Vampire Dairies avsnitt och ätit frukost. Nu är det bara att dra sig upp och göra sig iordning för dagen. :)
Idag ska jag träffa Ellen, och vi ska kolla på bio lite senare. Innan det ska vi kolla på Aranäs p-97 när dom spelar handbolls match. Och gissa vilken film vi ska see????

Inte för att jag är något stort fan av honom så, men det ska bli kul att se filmen. Hoppas att den är bra som alla säger. Nu ska jag börja göra mig iordning, här har ni lite mer bilder som jag hittade


Han är ju endå snygg. Och just det glöm inte att ställa om klockan! LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0