PÅSKLOV





Hellu läsare, om det nu är några? ;) Har vart ett bra lov. Ni ser ju hur mycket jag har hunnit med men endå har jag också hunnit med att bara vara hemma och ta det lungt. Nu blir det skola imorgon. :( Det är aldrig roligt men det är ju fint väder så får ju hoppas på att man känner sig lite piggare och så. Jag och Ellen sprang faktiskt idag! Eftersom det var vi så var vi ju ganska dumma och sprang när det var som varmast ute, men vi orkade endå kanske 4 km. :) Sedan har vi bara legat och solat helaa dagen. Varför JB är med på bilden är bara för ja har typ lyssnat sönder hans braiga musik och lite mer som vi inte behöver ta upp mer här... Men nu ska jag fortsätta med städningen och pluggandet så hörs vi imon. Hoppas ni har hafft ett bra lov! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0