New in



Här är bilder på jackan och linnet. Bilden på jackan stämmer inte riktigt, den är lite mer grön tror jag. Men jag älskar iaf dom båda.

Onsdagkväll blev en liten hemma myskväll med pappa. Kolla fotboll och sedan skulle jag igentligen kollat på BB avsnitt men det har inte kommit upp på hemmsidan än. Jag är väldigt trött så jag hoppar nog över det.
Och för er som inte vet vad BB betyder, precis som Sarah inte gjorde så betyder det Big Brother ;)
Som jag sa är jävligt trött två kvällar i rad hos Ellen Thysell och innan det en helg borta med fotbollslaget, men tack så mycket Ellen för jag fick vara hos er! Det var jätte mysigt som vanligt. Och så ett hejdå till alla, vi hörs imorgon förmodligen LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0