dear sun







Hehe, chillade på inlag efter skolan med goa vänner. Inte mycket till liv att vara där men det bara blev så ;) En liten sväng till det nya Hemmakväll som hade extrapris på allt. Snacka om att jag är feeet efter idag. Men som tur är så får jag träna bort det imon klockan 10.00 på fotbollsträningen. Så tröttsamt att det är klockan 10 på en lördag. Men det var ju faktiskt bra så att vi kunde träna handboll igår. Ah härlig eftermiddag. Nu kollar jag på BB och lyssnar spotify den sissta tiden vi har kvar. Just det förlåt Jocke att jag inte kunde lägga ut dom bilderna som du tog men hoppas det gåt bra! :) LATER

Kommentarer
Postat av: schyum

*gilla*<3

2011-04-29 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0