15-17/4 2011








Har vart en jävligt go helg. Med okej väder. Idag när vi skulle åka hem har det vart grymt väder. Så vi la oss och solade lite då och då när vi väntade på bussar och tåg. Även fast jag tränade handboll en dag innan vi åkte så har jag endå saknat det hela helgen och specielt alla goa människor här hemma. Vi bodde i små stugor och åt på hotell, vi hade 4 träningspass i helgen och mellan det har vi gjort allt ifrån hänga upp bh-ar, krypt på stångar över vatten, sjungt vid City Gross, solat, spelat handboll med SkaraRe, kört 4-kamp, suttit i 90grader i 13 min, hängt upp lappar på Skara HKs skyllt att HKAranäs f-97 was here. (handbollslaget) Eftersom vi i handbollen möter Skara och såklart slår dom så var vi handbollare som var med tvungna att sätta upp den. ;) Ah det har bara helt klart vart jävligt gött! Idag kommer jag bara vara hemma och chilla tror jag. Är jävligt trött, men vi hörs senare eller imon LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0